skip to Main Content
"Vzgajajmo ustvarjalce, ne le uporabnike tehnologije."

Ada Lovelace je znana kot ena prvih programerjev na svetu. Poznamo jo po opisu algoritmov za izračune iz načrtov za »analitični stroj«, ki si ga je zamislil Charles Babbage. Celoletni program za vse mlade učenke in učence, ki bi rade_i postale_i programerke in programerji, smo zasnovali v štirih tematskih sklopih, ki v enem letu podajo osnove algoritmičnega mišljenja, delovanja računalnika, logike grafičnega programiranja iger ter oblikovanja spletnih strani.

Program bo potekal v obliki spletnih delavnic in je namenjen učencem in učenkam, ki so preveč oddaljeni od Ljubljane in ne morejo fizično obiskovati delavnice 404.

Poleg spletnih srečanj bomo imeli tudi tri srečanja v živo, ki bodo potekala ob sobotah (predvidoma 2. oktobra, 16. aprila in 23. aprila) v naših prostorih v Ljubljani. Namenjena so spoznavanju razvojnih programskih okolij, ki jih bomo uporabljali pri našem delu, fizičnemu programiranju, izdelavi vezij in druženju.

Pri vpisu v program Ada Online imajo prednost otroci iz oddaljenih krajev.

Kaj bomo počeli?

Sklop 1: Razstavljanje in sestavljanje računalnika

Spoznali bomo računalniške komponente, njihov namen in kako jih združiti v osebni računalnik.

Sklop 2: Skripte in funkcije

Python je v zadnjih letih postal eden izmed najbolj priljubljenih programskih jezikov. Uporablja se ga za programiranje vseh vrst aplikacij. Za povrh pa je Python še idealen programski jezik za učenje, saj so njegove osnove zares preproste. Da pa bo vse skupaj še malo bolj zanimivo, si bomo pogledali tudi delovanje operacijskega sistema Linux in osvojili osnovne bash ukaze za delo v terminalu.

Sklop 3: Arkadne igre

Spoznali bomo tudi fizično računalništvo in elektronska vezja. Sestavili bomo kar svoja in se naučili programirati vhodne ter izhodne enote. Tako bomo še bolje razumeli zgradbo in delovanje računalnika.

Sklop 4: Računalniške igre

Vsi smo najbrž že vsaj enkrat v življenju igrali računalniške igre. Toda pravi programerji iger jih ne samo igrajo, temveč tudi ustvarjajo! Kako? V JavaScriptu se bomo naučili sprogramirati preprosto 2D računalniško igro in jo seveda tudi preizkusili s svojimi vrstniki.

Sklop 5: Spletne strani

Po internetu brskamo skoraj vsi in skoraj vsak dan. Za brskalniki, spletnimi stranmi, aplikacijami in drugimi spletnimi vsebinami se skriva veliko različnih vrst tehnologije. Ogrodje prav vseh pa predstavljata tehnologiji HTML in CSS, ki ju bomo spoznali v tem sklopu in z njima poskrbeli, da bo na svetovnem spletu dostopna tudi naša prva spletna stran.

Dodatne informacije

Cena: 54 € / mesec (skupaj: 432 €)

Kdaj: Vsako sredo od 16.00 do 17.30 (Ada Online) od 29. septembra naprej do predvidoma konca maja (30 srečanj). V letu bomo izvedli tudi 3 delovne sobote, ki bodo potekale v naši delavnici v živo (predvidoma 2. 10. 2021, 16. 4. 2022 in 23. 4. 2022). 

Kje: Doma oz. online ter v naši delavnici (za delovne sobote)

Za koga: Program je primeren za otroke od 11. in 15. leta starosti (vpis 2021/22 v 6. – 9. razred).

Dodatne informacije / Ada Online: Učenci programirajo na svojih računalnikih. Vsak udeleženec lahko prek spletne učilnice ves čas dostopa do gradiv in prek nje oddaja dodatne naloge. Minimalno število udeležencev je 10, maksimalno 14.

Prijavnica
Back To Top