
Izzivi za dijake
Srednješolske ekipe se vsako šolsko leto spopadejo z različnimi tehničnimi izzivi.
‘’Če hočemo mlade navdušiti za inovacije in podjetništvo, jim moramo pokazati kaj zmorejo. Tako bodo pridobili zaupanje vase in zavest česa vse so zmožni.”
— Rok Capuder, ustanovitelj Zavoda 404.
Srednješolski projekti na Gimnaziji Vič, kjer so dijaki s pomočjo profesorja fizike izdelovali različne mehanizme in sisteme, so bili povod za obstoj 404. Takšen način dela se je izkazal za najbolj primernega tako za dijake kot za mentorje.
Še vedno s srednjimi šolami izvajamo skupinske projekte. Po dogovoru s šolo pridemo na začetku šolskega leta na šolo predstaviti 404 in idejo za projekt. Nato za dijake, ki izrazijo zanimanje na šoli ali pa kar v delavnici pripravimo kratka uvajanja za vse 3 segmente našega dela (elektrotehnika, strojništvo, programiranje).
Tristopenjski program dela za dijake omogoča mladim, da se že v začetku srednje šole vključijo v izobraževanja s področja tehnike in tehnologije in projektnega dela. Skozi leta tako lahko napredujejo in vsako leto bolj intenzivno sodelujejo pri realnih razvojnih projektih gospodarstva, bodisi na projektih, bodisi na praksi. S pridobivanjem več znanj in izkušenj dijaki prevzemajo več odgovornosti, skozi program rastejo in se lotevajo vsebin, ki od njih zahtevajo vedno več samoiniciativnosti.
- UČIM SE
Dijaki se naučijo osnov, ki jim nato pomagajo da lahko napredujejo na naslednje stopnje. - SODELUJEM
Dijaki se vključujejo v študentske projekte v manjših skupinah, s čimer pride do bolj intenzivnega peer to peer prenosa znanja.Dijaki imajo možnost dela na svoji raziskovalni nalogi, pri čemer dobijo mentorstvo študentov. - USTVARJAM
Dijaki lahko svoje znanje nadgradijo na samostojnih projektih, oblikujejo lastne projekte ali gredo proti ustanovitvi podjetja. Predvsem delajo na projektih, ki so njim samim zanimivi in temah, ki si jih želijo raziskati.
Že od prve stopnje dalje so dijakom predstavljeni vsi projekti ki se jih lahko udeležijo, in tako lahko skozi leto lahko nekajkrat obiščejo projekte na višjih stopnjah, da se spoznajo z delom na le teh in se počasi integrirajo v naslednjo stopnjo. Prehajanje med stopnjami ni obvezno. Dijaki z nami rastejo čez srednjo šolo, ter se nato kot študenti lahko priključijo mentorski ekipi, prevzamejo mentorstvo novih dijakov ali začnejo z delom na lastnih razvojnih projektih.
Pametna soba
Dijaki in dijakinje gimnazije Moste in SŠTS Šiška skupaj sodelujemo na projektu, ki ga imenujemo…
Robotska roka
Dijaki Gimnazije Ledina za projekt izdelujemo robotsko roko, za katero smo se navdušili, ko smo…
Pametni senzor za učilnico
V gimnazijskih učilnicah vsakodnevno preživimo kar nekaj ur, zato si želimo, da bi bil ta…
Alt Delete
Smo skupina dijakov, ki nam gre vsakodnevno preverjanje, kdo je reditelj in kdo je zadolžen…
OdysseusTech
Smo dijaki Gimnazije Bežigrad, ki si s svojim projektom želimo uresničiti sanje Elona Muska -…







